SulkisKlubi JNA etsii uusia pelaajia

Laji on sulkapallo ja joukkueen kotipaikka on Turku. Joukkueeseen kuuluu 191 jäsentä ja kalenterissa on 34 tulevaa treeniä tai peliä.

Tule pelaamaan sulkapalloa Jarkko Nieminen Areenaan SulkisKlubiin. Ryhmä koostuu kaikenikäisistä ja tasoisista harraste- ja kilpapelaajista. Klubi tarjoaa jäsenilleen erinomaisen mahdollisuuden löytää uusia pelikavereita, kisailla ja oppia uutta säännöllisissä valmennuksissa. Jos olet kiinnostunut pelaamaan ja kisaamaan kivassa porukassa silloin tämä on juuri sinun ryhmäsi!

Laitahan viestiä osoitteeseen:

Olli Jalamo, Klubivalmentaja
0400-377017, olli(piste)jalamo(miuku)gmail(piste)com

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 13 minuuttia sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
SulkisKlubi JNA: kokoonpano